Реєстрація | Увійти
https://stat.teplonet.dp.ua/images/logo_ua.jpg https://stat.teplonet.dp.ua/images/logo_kp.bmp
Статистика оновлень | Визначити номер особового рахунку
Мова: Українська Російська
Допомога

Інструкція по користуванню Особистим кабінетом

1.Головна сторінка
2.Статистика оновлень
3.Визначення номеру особового рахунку
4.Реєстрація облікового запису
5.Активація облікового запису
6.Вхід у обліковий запис
7.Профіль користувача
8.Редагування профілю облікового запису
9.Зміна пароля
10.Відновлення пароля
11.Вхідні повідомлення
12.Особові рахунки
13.Приєднання особового рахунка
14.Інформація по особовому рахунку
15.Додаткова інформація по особовому рахунку
16.Налаштування по особовому рахунку
17.Від'єднання особового рахунку
18.Форма зворотнього зв`язку

1.Головна сторінка

На головній сторінці у верхньому правому куті розташоване верхнє меню, яке містить посилання для реєстрації і входу в обліковий запис. Нижче знаходяться посилання для переходу до статистики оновлень даних та сервісу визначення номеру особового рахунку.
Всередині сторінки розміщена панель новин зліва, та поточні дані статистики оновлень справа.
Знизу сторінки розмішені посилання у тому числі для виклику форми зворотнього зв’язку.
Без авторизації недоступна робота інших сервісів.

01-main1

2.Статистика оновлень

Статистика оновлень викликається знизу від верхнього меню.

02-stats1

Вона являє собою таблицю з даними дати та часу оновлення та завантаження даних. А також дати, по яку оброблені квитанції зі сплати.

02-stats2

3.Визначення номеру особового рахунку

Сервіс визначення номеру особового рахунку викликається знизу від верхнього меню.

03-nls1

Сервіс дозволяє визначити номер особового рахунку за адресою, що вводиться у форму у вигляді трьох елементів вводу типу спадаючого списку.
При виборі вулиці поле номеру будинку оновиться номерами будинків, що розташовані по вибраній вулиці. Відповідно при виборі номеру дому поле номеру квартири оновиться номерами квартир, що розташовані у даному будинку. Якщо номеру квартири не існує (приватний будинок), то необхідно вибрати номер квартири «0».
Якщо адресу ввести неможливо, то за даною адресою підприємство не надає послуги, або власниками/орендарями є юридичні особи.
Відповідно при введенні адреси та перевірочного коду підтвердження знизу вікна буде зображений номер особового рахунку.

03-nls2

4.Реєстрація облікового запису

Реєстрація викликається у верхньому меню. (Доступно тільки для неавторизованих користувачів)

04-register1

Для реєстрації потрібно ввести логін, пароль та адресу електронної пошти

04-register2

У випадку успішного вводу даних з’явиться повідомлення відправки на вказану електронну почту листа з подальшими інструкціями.

04-register3

5.Активація облікового запису

Активація потрібна для підтвердження електронної адреси користувача. (Доступно тільки для неавторизованих користувачів)
При натисненні на посилання, зазначене в електронному повідомленні, обліковий запис буде розблокований.

05-activate1

Відкриється сторінка з повідомленням про успішну активацію облікового запису.

05-activate2

6.Вхід у обліковий запис

Вхід в обліковий запис викликається у верхньому меню. (Доступно тільки для неавторизованих користувачів)

06-account1

Для здійснення входу у форму входу необхідно ввести пару логін-пароль.

06-account2

У випадку успішного входу верхнє меню змінить вигляд. У ньому будуть зображені посилання для повідомлень користувачу, списку особових рахунків та профілю користувача.

06-account3

7.Профіль користувача

Профіль користувача викликається у верхньому меню.

07-profile1

У вікні профілю користувача зображені дані користувача, деякі з котрих можна змінити

07-profile2

8.Редагування профілю облікового запису

Частину даних профілю користувача можна змінити за допомогою посилання знизу вікна.

08-achange1

Зверніть увагу, що не можна змінити логін, тому рекомендуємо підходити до його назви при реєстрації облікового запису відповідально.
Адресу електронної пошти змінити можна, але при вводі невірної електронної адреси або при неможливості користування нею, Ви не зможете відновити пароль у випадку його втрати і у такому разі доступ до облікового запису буде неможливий.
Мова облікового запису змінює мову особистого кабінету при вході на вибрану

08-achange2

При успішній зміні профілю облікового запису буде відображено відповідне повідомлення.

08-achange3

9.Зміна паролю

Пароль користувача також можна змінити за допомогою посилання знизу вікна профілю користувача.

09-pchange1

Для зміни паролю необхідно у форму зміни паролю ввести існуючий пароль та новий два рази.

09-pchange2

Зверніть увагу, що пароль потрібно вводити вручну, вставка з буфера обміну призведе до невірного вводу.

09-pchange3

Після успішної зміни паролю, буде відображене відповідне повідомлення.

09-pchange4

10.Відновлення пароля

Втрачений пароль можна відновити. Для цього необхідно скористатися посиланням, розташованим у формі входу в обліковий запис. (Доступно тільки для неавторизованих користувачів)

10-forget1

З’явиться форма відновлення пароля, де необхідно буде вказати електрону адресу користувача даного облікового запису.

10-forget2

Якщо обліковий запис з введеною електронною адресою існує в системі, то буде відображене повідомлення відправки на вказану електронну почту листа з подальшими інструкціями.

10-forget3

При натисненні на посилання, зазначене в електронному повідомленні буде здійснено перехід на форму зміни паролю.

10-forget4

У формі зміни паролю необхідно ввести два рази новий пароль.
Зверніть увагу, що пароль потрібно вводити вручну, вставка з буфера обміну призведе до невірного вводу.

10-forget5

Після успішної зміни паролю, буде відображене відповідне повідомлення.

10-forget6

11.Вхідні повідомлення

У верхньому меню знаходиться посилання на вхідні повідомлення - всі електронні повідомлення, які відправлялися користувачеві системою.

11-mailbox1

У вікні вхідних розташований список повідомлень, відсортований за датою відправки.

11-mailbox2

При натисненні на тему повідомлення буде відображений його текст.

11-mailbox3

12.Особові рахунки

Посилання на список особових рахунків знаходиться у верхньому меню.

12-list1

У списку відображені всі приєднані до облікового запису особові рахунки. Приєднати рахунок – отримати доступ до інформації про стан рахунку.

12-list2

13.Приєднання особового рахунка

Для приєднання особового рахунку необхідно натиснути на посилання знизу списку особових рахунків.

13-add1

Далі буде зображена форма приєднання, де потрібно вказати номер особового рахунку ( шестизначне число, що починається на 7) та дату останього укладання договору на надання послуги централізованого опалення для підтвердження того, що рахунок приєднує споживач за даною адресою або довірена особа.
Дата укладання договору вказана на договорі зверху на першому листі.
Дата вводиться у форматі «РРРР.ММ.ЧЧ», наприклад «2015.07.02».

13-add2

Але у деяких браузерах (наприклад, Opera ) формат дати інший та дату потрібно вводити у іншому форматі, що вказаний у полі для вводу, наприклад «дд.мм.гггг». У цьому випадку слід вводити «02.07.2015»

13-add3
В іншому випадку слід вводити «2015.07.02»

01-13-add4

При успішному приєднанні особового рахунку у списку з’явиться відповідний рядок.
З приєднаними особовими рахунками можна здійснювати 4 операції:
  • отримати доступ до інформації по особовому рахунку
  • отримати доступ до інформації за постановою №464
  • змінити налаштування
  • від’єднати особовий рахунок
    Відповідні посилання розміщені у відповідній послідовності у рядку особового рахунку.

    13-add5

    14.Інформація по особовому рахунку

    При натисненні на відповідне посилання буде зображено інформацію по особовому рахунку у вигляді двох форм.

    14-ls1

    У верхній формі зображений рахунок за послугу. централізованого опалення за попередній місяць, ідентичний рахунку, що друкується споживачам упродовж опалювального сезону. Його можна роздрукувати у кабінеті при натисненні на посилання «Друкувати»

    14-ls2

    Далі буде зображено рахунок без інших елементів сторінки. Його можна роздрукувати за допомогою діалогового вікна друку браузера, що у більшості випадків викликається за допомогою комбінації клавіш «Ctrl+P».

    14-ls3

    У нижній формі зображені дані поточного місяця такі як ПІБ споживача, сплати поточного місяця, та баланс споживача на поточну дату.
    Крім того зображені наступні дані:
  • Поточний час
  • Дата-час завантаження даних на сервер (оновлення безпосередньо у особистому кабінеті)
  • Дата-час оновлення інформації по особовому рахунку (оновлення у базі на підприємстві)
  • Квитанції зі сплати оброблені по число (орієнтовна дата квитанцій зі сплати, що оброблені на підприємстві останніми). Не всі квитанції оброблені по вказане число. У деяких випадках за різними причинами обробка незначної кількості квитанцій може затримуватися.

    14-ls4

    15.Додаткова інформація по особовому рахунку

    При натисненні на відповідне посилання буде зображено інформацію за постановою №464.

    15-dop_inf1

    Ії можна роздрукувати у кабінеті при натисненні на посилання «Друкувати»

    15-dop_inf2

    Далі буде зображено форма за постановою без інших елементів сторінки. Ії можна роздрукувати за допомогою діалогового вікна друку браузера, що у більшості випадків викликається за допомогою комбінації клавіш «Ctrl+P».

    15-dop_inf3

    Текст на відкритій сторінці може бути невірно оформлений (переноси літер, тощо…) Він вірно оформлений у діалоговому вікні попереднього перегляду браузера, вікно відкривається різним способом в залежності від браузера.
    Увага: у окремих випадках необхідно у параметрі сторінки прибрати колонтитули (з датою, адресою сторінки, номером сторінки, тощо…) для того, аби текст був розташований на одній сторінці.

    15-dop_inf4

    16.Налаштування по особовому рахунку

    При натисненні на відповідне посилання буде зображено форму налаштування.

    16-edit1

    У даний час доступна одна опція «Відмовитися від друкованої форми». При активації опції рахунок не друкуватиметься підприємством, при деактивації опції рахунок друкуватиметься підприємством. Налаштування будуть враховані станом на кінець місяця.

    16-edit2

    При зміні буде зображено відповідне повідомлення.

    16-edit3

    17.Від'єднання особового рахунку

    При натисненні на відповідне посилання буде зображено форму від’єднання особового рахунку.

    17-delete1

    Для успішного від’єднання необхідно ввести пароль користувача.

    17-delete2

    При успішному від’єднанні буде зображено відповідне повідомлення.

    17-delete3

    Від’єднаний рахунок можна знову приєднати.

    18.Форма зворотнього зв`язку

    У нижньому меню знаходиться посилання для виклику форми зворотнього звязку.

    18-support1

    Якщо Ви зареєстровані, то краще скористайтеся формою попередньо увійшовши в систему під своїм обліковим записом. Це прискорить вирішення питання так само, як і детальний та зрозумілий опис проблеми при роботі в особистому кабінеті.
    Необхідно ввести їм’я, електрону адресу, тему повідомлення та текст повідомлення.

    18-support2

    При успішному вводу даних у форму буде відображено повідомлення, про те, що Ваш запит прийнятий в обробку.

    18-support3

    Приємної роботи!
  • Особистий кабінет споживача КП "Жовтоводськтепломережа" > Допомога
    
    На головну | Інформація про кабінет | Допомога | Форма зворотного зв'язку

    2017р. Всі права захищено.Офіційний сайт КП "Жовтоводськтепломережа"